Axel Bil O Maskin

Nyheter På Lätt Svenska Idag – Gratis Filmer På Svenska

I höst kan publiken gå tillbaka till konserter och sporttävlingar. Foto: Naina Helén Jåma / TT Programledare: Jenny Hallberg och Ingrid Forsberg Finansminister Magdalena Andersson presenterade budgeten för nästa år. | Läkare har gett mycket mindre antibiotika till patienter i Sverige i år. Experter tror att det är för att andra sjukdomar också... Det blir ett högskoleprov i höst, den 25 oktober. Men färre personer än vanligt får göra provet. | Allt fler unga personer blir misstänkta för brott med narkotika och våld. | Nu är stavhopparen Armand... Det görs många tester för covid-19 nu, men inte så många människor är smittade. | Två män har flytt till Sveriges ambassad i Belarus. Europadomstolen kan bestämma om de får stanna. | En bonde har... Banken Handelsbanken ska stänga många bankkontor i Sverige. | Det ska bli en ny lag för migration i Sverige. Gruppen migrationskommittén har lämnat sina förslag till regeringen, men partierna i... Från 1 oktober får man besöka äldreboenden igen. | Fler personer än vanligt sökte jobb som vikarie i äldreomsorgen i somras.

Nyheter på lätt svenska idag rum

svenska nyheter online gratis filmer på svenska

Det är det som är viktigt för Försvarsmakten att signalera när vi deltar i Prideveckan, säger hon. Läs även: Hammaren och skäran i Pridetåget Hej. Det är många som läser Nyheter Idag, men bara några tusen som prenumererar. Om du tycker att det vi gör behövs, att det är viktigt med en alternativ röst i Mediesverige, bli prenumerant. Vass journalistik kostar. Om inte någon är beredd att betala för den kan den försvinna i morgon. Bli PLUS-medlem.

| Idag öppnar ett speciellt bibliotek i Malmö. Biblioteket har böcker som...

  1. Nyheter på lätt svenska idag tv
  2. Senaste Nyheter Video- Nyheter på lätt svenska idag | AdLanda
  3. Nyheter på lätt svenska idag 2020
  4. Nyheter på lätt svenska ida corr vs
barnsånger på svenska
sista-dagen-för-att-byta-till-vinterdäck

Axel Bil O Maskin, 2024